ďťż

Plus GSM - nie działa karta sim (reklamacja)

Plus GSM - nie działa karta sim (reklamacja)




ALEK - 10-13-2007 10:38
Plus GSM - nie działa karta sim (reklamacja)
  Witam,
Mam taki przypadek. Wczoraj wymieniłem telefon w ramach przedłużenia
umowy z siecią. Poprzedni telefon był marki Siemens C65. Współpracował z
kartą Sim poprawnie. Dodam że karta jest z 2004 roku. Wszystkie usługi
sieciowe były realizowane poprawnie.
Po przełożeniu karty Sim do nowego aparatu (Nokia 5200). Telefon
realizuje wszystkie usługi sieciowe po za wysyłaniem SMS'ów. Jak w Noki
5200 biorę wyślij po prostu ona się zawiesza. Sprawdziłem jeszcze na 4
innych nokiach i po wybraniu opcji wyślij te telefony zamiast pola do
wpisywania numeru chcą abym podał e-mail...

Dziś udałem sie do Sklepu Firmowego Plus. Tam zostałem poinformowany że
aby załatwić wymianę karty sim muszę się ubiegać o reklamacje. Ale
reklamacja jest załatwiana do 30 dni.
Jakie powinienem podjąć kroki aby szybko (może jeszcze dziś) wymienili
mi bezpłatnie kartę sim?
Może ktoś miał taki przypadek i wie jak to szybko załatwić?

Z poważaniem
ALEK






Wycior - 10-13-2007 11:09

  Mój znajomy miał podobny przypadek. Wymienił telefon i nie działało mu nic z
oferowanych usług. Na ekranie telefonu widniał napis "ograniczone usługi
sieci". Znajomy był zmuszony do wymiany karty sim. Kosztowało go to 50zł i
kilka dni oczekiwania.

--
Pozdrawiam Wycior

W chwilach zagrożenia nie licz na innych, bo oni liczą na Ciebie!
Sony Ericsson K750i @ soft mod
GG: 3693263




Wemif - 10-13-2007 11:09

  ALEK <anlis@poczta.fm> wrote:

> Po przełożeniu karty Sim do nowego aparatu (Nokia 5200). Telefon
> realizuje wszystkie usługi sieciowe po za wysyłaniem SMS'ów. Jak w Noki
> 5200 biorę wyślij po prostu ona się zawiesza. Sprawdziłem jeszcze na 4
> innych nokiach i po wybraniu opcji wyślij te telefony zamiast pola do
> wpisywania numeru chcą abym podał e-mail...

Moze wejdz do menu Wiadomosci->Ustawienia->Wiad.Tekstowe->
Profil Wysylania->Profil Domyslny->Wiadomosci wysylane jako->
i zmien E-mail na Tekst ?

a.




Wycior - 10-13-2007 13:08

  > Moze wejdz do menu Wiadomosci->Ustawienia->Wiad.Tekstowe->
> Profil Wysylania->Profil Domyslny->Wiadomosci wysylane jako->
> i zmien E-mail na Tekst ?

To swoją drogą. IMHO w tym przypadku może chodzić o uszkodzenie karty. W
moim (opisanym wyżej przypadku) karta znajomego (~'04) nie chodzila w nowym
telefonie. Z kjoleji moja (simplus '06) działała bez zarzutów. Jego działała
w moim k750i tak samo dobrze jak w jego poprzednim telefonie. Nasze
przemyślenia prowadziły do tego iż nowe telefony nie są kompatybilne ze zbyt
starymi kartami (karta znajomego - Plus Mega, moja - Mega 3 :) ). Po
wymianie karty wszystko śmiga jak w zegarku.

--
Pozdrawiam Wycior

W chwilach zagrożenia nie licz na innych, bo oni liczą na Ciebie!
Sony Ericsson K750i @ soft mod
GG: 3693263






D@niel - 10-13-2007 14:08

  Dnia 13-paź-07 11:15:46, ALEK napisawszy:

> Jakie powinienem podjąć kroki aby szybko (może jeszcze dziś) wymienili
> mi bezpłatnie kartę sim?
> Może ktoś miał taki przypadek i wie jak to szybko załatwić?
>
Ja ostatnio przerabiałem szybką wymianę karty SIM która była "trochę
niesprawna" tzn. przestała działać w moim telefonie (a w niektórych
innych działała). Pani w salonie Plusa (było to konkretnie w
Zakopanem) wymieniła mi kartę od ręki, zastrzegając że opłata zostanie
doliczona do najbliższej faktury. Trwało to kilkanascie minut, podobno
zdarza się czekać na aktywację nowej karty do kilku godzin. Ponadto
Pani była tak miła że sama napisała mi reklamację (którą ja tylko
podpisałem) i tę reklamację przyjęła do rozpatrzenia.
Po kilkunastu dniach, jak już wróciłem do domu, przyszedł list
polecony że reklamacja rozpatrzona pozytywnie :-)

--
Pozdrawiam - D@niel




Opoya - 10-13-2007 23:39

 

ALEK wrote:
> Dziś udałem sie do Sklepu Firmowego Plus. Tam zostałem poinformowany że
> aby załatwić wymianę karty sim muszę się ubiegać o reklamacje. Ale
> reklamacja jest załatwiana do 30 dni.
> Jakie powinienem podjąć kroki aby szybko (może jeszcze dziś) wymienili
> mi bezpłatnie kartę sim?
> Może ktoś miał taki przypadek i wie jak to szybko załatwić?
U mnie karta SIM przestała działać w telefonie w którym była od
początku, ale nie działało nic, przy włączaniu blokowało tel., w innym
tel. tak samo. Zadzwoniłam (mam drugi tel. w Plusie) do BOK, następnego
dnia rano pojechałam do salonu firmowego, od ręki wymieniono mi kartę
SIM. Nic nie płaciłam. Karta miała ok. rok.

--
Pozdrawiam
Opoya




Bard - 10-15-2007 10:38

  > Dziś udałem sie do Sklepu Firmowego Plus. Tam zostałem poinformowany że
> aby załatwić wymianę karty sim muszę się ubiegać o reklamacje. Ale
> reklamacja jest załatwiana do 30 dni.
> Jakie powinienem podjąć kroki aby szybko (może jeszcze dziś) wymienili mi
> bezpłatnie kartę sim?
> Może ktoś miał taki przypadek i wie jak to szybko załatwić?

Dziwna procedura - moja wadliwa karta zawieszala sie podczas kopiowania
kontaktow pomiedzy telefon->sim to czlowiek w salonie tylko ja obejrzal czy
nie jest fizycznie uszkodzona i dal mi nowa od reki i zadna oplata nie
zostala naliczona oraz zadnej reklamacji nie musialem pisac - trwalo to
minute




Arek257 - 10-15-2007 11:08

  Wemif napisał(a):

> ALEK <anlis@poczta.fm> wrote:
>
>> Po przełożeniu karty Sim do nowego aparatu (Nokia 5200). Telefon
>> realizuje wszystkie usługi sieciowe po za wysyłaniem SMS'ów. Jak w Noki
>> 5200 biorę wyślij po prostu ona się zawiesza. Sprawdziłem jeszcze na 4
>> innych nokiach i po wybraniu opcji wyślij te telefony zamiast pola do
>> wpisywania numeru chcą abym podał e-mail...
>
> Moze wejdz do menu Wiadomosci->Ustawienia->Wiad.Tekstowe->
> Profil Wysylania->Profil Domyslny->Wiadomosci wysylane jako->
> i zmien E-mail na Tekst ?

Proponuję ustawić jeszcze numer centrum wiadomości (Wiadomosci ->
Ustawienia -> Wiad.Tekstowe -> Profil Wysylania -> Profil Domyslny ->
Numer centrum wiadomości). Dla Plusa jest to +48601000310.

--
Pozdrawiam,
Arek257
Powered by WordPress, © My Box